چه درمان ممکن است در درمان نفریت لوپوس استفاده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان ممکن است در درمان نفریت لوپوس استفاده

اگر چه استفاده از سرکوب سیستم ایمنی تهاجمی هر دو بقا و کلیه در طول چند دهه گذشته بهبود یافته است، درمان بهینه از لوپوس دشوار است، به طوری که بیمار می تواند بیماری خود را بدون درد و رنج درد بیش از حد درمان،. سپس، به درمان چه می توان برای درمان نفریت لوپوس استفاده می شود؟

اگر محتوای پیام به آنچه شما می خواهید مطابقت دارد، شما می توانید به طور مستقیم با دکتر آنلاین ما صحبت

چه درمان را می توان برای درمان نفریت لوپوس استفاده می شود؟

اگر چه استفاده از سرکوب سیستم ایمنی تهاجمی هر دو بقا و کلیه در طول چند دهه گذشته بهبود یافته است، درمان مطلوب همچنان دشوار است. نتایج بهبود یافته با توجه به عوارض قابل توجهی با توجه به درمان به دست آمد. علاوه بر این، بقا طولانی مدت عوارض جانبی مزمن درمان موثر، از جمله خطر ابتلا به سرطان، تصلب شرایین، ناباروری و استخوان بیماری در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است. در نهایت، برخی از بیماران بهبودی با درمان سیتوتوکسیک استاندارد دست یابد، در حالی که دیگران عود که درمان کاهش می یابد.

در چند سال گذشته، کارشناسان تعدادی از درمان های که به نظر می رسد در حفظ و ادامه بهبودی موثر است، اما با سمیت کمتر از حالت استاندارد را توسعه داده اند، یعنی استفاده از ترکیبی از پیوند سلول های بنیادی، mikromikrobnaya Osmotherapy پزشکی و برخی از داروهای غربی است.

طب غربی باید استفاده شود برای کنترل علائم ناشی از این بیماری است.

در همان زمان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده می شود برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

بنابراین برای درمان نفریت لوپوس یک رویکرد جامع است، و هیچ دارو یا درمان می تواند به هدف مطلوب که ما می خواهیم از دسترس نیست.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید به ما یک Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 ارسال کنید، ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: